|
| | |
| Головна » 2011 » Січень » 05
ЯК ФЕРМЕРУ ЗАПОВНЮВАТИ ТРУДОВІ КНИЖКИ Чи робить фермер записи до трудової книжки членам сім'ї, які працюють у фермерському господарстві, та найманим працівникам? Записи про період роботи працівників фермерського господарства ((далі — ФГ) вносять на загальних підставах. Вписувати інформацію про трудову діяльність членів ФГ законодавство не вимагає. Трудові відносини у ФГ базуються на праці його членів і регулюються Статутом. У разі виробничої потреби ФГ має право залучати до роботи в ньому інших громадян за трудовим договором (контрактом). Такі норми містить ст. 27 Закону про ФГ. У свою чергу, основний документ про трудову діяльність працівника — трудова книжка (ст. 48 КЗпП). Трудові книжки ведуть на всіх співробітників, які працюють на підприємстві, в установі, організації всіх форм власності або у фізособи понад п'ять днів. ФГ з моменту його держреєстрації набуває статусу юрособи. Головою виступає його засновник або інша визначена у Статуті особа. Він представ
...
Читати далі »
|
ПРО ПЛАТУ ЗА ЗЕМЛЮ ФЕРМЕРСЬКИМИ ГОСПОДАРСТВАМИ Фермерське господарство є формою підприємницької діяльності громадян із створенням юридичної особи, які виявили бажання виробляти товарну сільськогосподарську продукцію, займатися її переробкою та реалізацією з метою отримання прибутку на земельних ділянках, наданих їм для ведення фермерського господарства, відповідно до закону. Відносини, пов'язані зі створенням, діяльністю та припиненням діяльності фермерських господарств, регулюються Конституцією, Земельним кодексом, Законом № 973-ІУ та іншими нормативно-правовими актами України. Фермерське господарство є формою підприємницької діяльності громадян із створенням юридичної особи, які виявили бажання виробляти товарну сільськогосподарську продукцію, займатися її переробкою та реалізацією з метою отримання прибутку на земельних ділянках, наданих їм для ведення фермерського господарства, відповідно до закону. Для отримання у власність або в оренду земельної ді
...
Читати далі »
|
ОФОРМЛЕННЯ ДОГОВОРУ ПОЗИЧКИ За договором позики одна сторона (позикодавець) передає у власність другій стороні (позичальникові) грошові кошти або інші речі, визначені родовими ознаками, а позичальник зобов'язується повернути позикодавцеві таку ж суму грошових коштів (суму позики) або таку ж кількість речей того ж роду та такої ж якості» ( ч.1 ст.1046 ЦК України). Договір позики є реальним, одностороннім, відплатним або безоплатним. Він набуває чинності тільки після передачі майна, всі обов'язки покладені лише на позичальника і у визначених законом випадках договір позики може бути як оплатним, так і безоплатним. Суб'єктами позики є будь-які фізичні та юридичні особи. Боржника за договором позики називають позичальником, а кредитора — позикодавцем. Відмінності між договором позики та кредитним договором в основному полягають у тому, що кредитором за кредитним договором є банки та інші фінансові установи, а позикодавцями за договором позики можуть вист
...
Читати далі »
|
Об’єднання співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) є неприбутковою організацією і не має на меті одержання прибутку для його розподілу між членами об’єднання. ОСББ включаються до Реєстру неприбуткових організацій та установ згідно з абз. «є» пп. 7.11.1 ст. 7 Закону «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку». Від оподаткування звільняються доходи неприбуткових організацій, отримані у вигляді внесків, коштів або майна, які надходять таким неприбутковим організаціям для забезпечення потреб їх основної діяльності, та у вигляді пасивних доходів. Основна діяльність ОСББ полягає у здійсненні функцій, що забезпечують реалізацію прав власників приміщень на володіння та користування спільним майном членів об’єднання, належне утримання будинку та прибудинкової території, сприяння членам об’єднання в отриманні житлово-комунальних та інших послуг належної якості за обґрунтованими цінами та виконання ними своїх зобов’язань, пов’язаних з діяльністю об’єднання
...
Читати далі »
|
МІНІМАЛЬНА ЗАРПЛАТА ТА ПРОЖИТКОВИЙ МІНІМУМ У 2011 Р. Закон про державний бюджет на 2011 рік опубліковано в парламентській газеті "Голос України " і в газеті "Урядовый кур'єр" Прибутки загального фонду держбюджету встановлені на рівні 238,581 млрд гривен, прибутки спеціального фонду - 42,884 млрд гривен. Витрати загального фонду держбюджету встановлені на рівні 279,087 млрд гривен, витрати спеціального фонду - 42,884 млрд гривен. Витрати загального фонду держбюджету встановлені на рівні 279,087 млрд гривен, витрати спеціального фонду - 42,834 млрд гривен. Граничний дефіцит держбюджету-2011 передбачається на рівні 38,843 млрд гривен, у тому числі дефіцит загального фонду - 36,844 млрд гривен, спеціального фонду - 1,999 млрд гривен. Граничний розмір держборгу на 31 грудня 2011 року може скласти 375,643 млрд гривен. Держбюджет також передбачає можливість надання урядом державних гарантій на загальну суму 15 млрд гривен в 2011 році. На
...
Читати далі »
|
Скільки платитиме «єдинник» у 2011 році. Постановою КМУ від 27.12.2010 р. №1196 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 16 березня 2000 р. № 507», яка набирає чинності з 1 січня 2011 року внесено зміни до постанови від 16.03.2000 р. № 507 “Про роз’яснення Указу Президента України від 3 липня 1998 р. № 727”. Постанова зазначає, що відтепер Держказначейство не здійснюватиме, як раніше, розподіл сум єдиного податку між місцевими бюджетами, Пенсійним фондом та соцфондами. З нового року підприємці змушені будуть самостійно це робитимуть: 43% єдиного податку має сплачуватись ними на рахунки відповідного місцевого бюджету 57% єдиного податку сплачуватиметься на рахунки ПФУ у складі єдиного соціального внеску. Нагадаємо, мінімальний щомісячний єдиний соціальний внесок для підприємця на єдиному податку становить 34,7% від мінімальної заробітної плати. Отже з нового року підприємці на єдиному податку платитимуть тільки 43% від став
...
Читати далі »
|
ЛІЦЕНЗУВАННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У 2011 р. Загалом існує два критерії, за якими працює система ліцензування і видаються відповідні дозвільні документи. Перший — це потенційна небезпека для суспільства, громадянина і держави. Другий — це доступ до обмежених ресурсів. Тобто ліцензування є допоміжним механізмом державної політики і захищає інтереси громадян зокрема і суспільства в цілому. Ліцензування є допоміжним механізмом державної політики і забезпечує інтереси як громадян, так і суспільства в цілому, захищає безпеку громадян від потенційно небезпечних видів діяльності випадкових або несумлінних підприємців. В Україні ліцензуванню підлягали 66 видів господарської діяльності та 12 видів — відповідно до спеціальних законів. Видачу ліцензій у 2010 р. здійснювали понад 40 державних органів влади, а система їх отримання була складна й заплутана: близько 20 галузевих законів регулювали механізм отримання ліцензій. Крім того, більшість ліцензованих видів господарської
...
Читати далі »
|
|
| |
| | |
|
|
| Реклама
| |
З питань розміщення реклами звертайся за тел. 063 61 21 545 |
|
|