"ТВОЄ ПРАВО" - фахові юридичні консультації -

захисти себе!

Меню сайту
Категорії розділу
Кримінальне право [18]
Житлове право [45]
Земельні правовідносини [14]
Сімейне право [18]
Адміністративне право [32]
Соціальне забезпечення [45]
Спадкове право [16]
Трудове право [54]
Поради юриста [42]
Пошук
Головна » 2011 » Січень » 24 » Укладання договору на житлово-комунальні послуги

23:51
Укладання договору на житлово-комунальні послуги
Чи зобов'язаний споживач укладати договір на надання житлово-комунальних послуг та чи має він право на зменшення розміру плати у разі надання таких послуг у повному розмірі?
Відповідно до статей 19 та 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (далі — Закон) взаємовідносини між виконавцем послуг та споживачем регулюються виключно на договірних засадах. Споживач зобов'язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору. Договором регулюються права та обов'язки споживача і виконавця послуг.
Порядок надання житлово-комунальних послуг, їх якісні та кількісні показники мають відповідати умовам договору та вимогам ст. 16 Закону.
Згідно зі ст. 22 Закону виробник послуг зобов'язаний проводити в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, відповідні перерахунки розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості.
При цьому у разі порушення виконавцем умов договору споживач має право викликати його представника для складення та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види, показники порушень тощо. Представник виконавця повинен з'явитися на виклик споживача не пізніше строку, визначеного договором. Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття представника виконавця в погоджений умовами договору строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як 2 споживачі.
Акт-претензія споживача подається - виконавцю, який протягом 3 робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.
Спори щодо задоволення претензій споживачів вирішуються шляхом задоволення пред'явленої претензії або в суді (ст. 18 Закону).
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 630 від 21.07.2005 р. «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» регулюється питання щодо зменшення розміру плати у разі надання послуг не в повному обсязі, відхилення їх кількісних або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання.
Споживач має право на зменшення розміру плати за надані послуги у разі надання їх не в повному обсязі, відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів споживання.
Отже, мешканці житлових приміщень (споживачі послуги з централізованого опалення) повинні сплачувати за отримані на підставі договору послуги за встановленим тарифом (або з урахуванням перерахунку плати, якщо це буде необхідним).
Категорія: Житлове право | Переглядів: 2287 | Додав: ВКарпатах | Теги: договір на ЖКХ, договір на житлово-комунальні послу | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Календар
«  Січень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Статистика

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
Реклама
З питань
розміщення реклами
звертайся
за тел. 063 61 21 545
Copyright "Твоє право" © 2024. При копіюванні матеріалу гіперпосилання на сайт pravnik.at.ua обов'язкове. Хостинг від uCoz