ПРО ПРАВО НА НЕСПЛАТУ ЗА НЕЯКІСНІ КОМПОСЛУГИ - 9 Березня 2010 - Юридична правова допомога
"ТВОЄ ПРАВО" - фахові юридичні консультації -

захисти себе!

Меню сайту
Категорії розділу
Кримінальне право [18]
Житлове право [45]
Земельні правовідносини [14]
Сімейне право [18]
Адміністративне право [32]
Соціальне забезпечення [45]
Спадкове право [16]
Трудове право [54]
Поради юриста [42]
Пошук
Реклама
Головна » 2010 » Березень » 9 » ПРО ПРАВО НА НЕСПЛАТУ ЗА НЕЯКІСНІ КОМПОСЛУГИ

00:56
ПРО ПРАВО НА НЕСПЛАТУ ЗА НЕЯКІСНІ КОМПОСЛУГИ

Зменшення плати ЖЕку за квартиру - це можливо?

 Спеціальним Законом України "Про житлово-комунальні послуги" врегульовано основні засади організаційних, господарських відносин, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних послуг між їхніми виробниками, виконавцями й споживачами, а також їхні права та обов'язки. Зокрема, цим Законом установлено, що комунальні послуги надаються споживачу безперебійно.

 У разі ненадання або надання не в повному обсязі житлово-комунальних послуг, зниження їхньої якості в порядку, визначеному договором або законодавством, споживач має право на несплату вартості цих послуг або на зменшення розміру плати за надані послуги.

Згідно із законами "Про житлово-комунальні послуги та "Про захист прав споживачів" особа, яка регулярно сплачує за житлово-комунальні послуги, але не одержує їж, має право звернутися до виробника із вимогою поновити надання послуг. Щоб засвідчити факт ненадання послуг, потрібно скласти відповідний акт. Без таких актів у кожному конкретному випадку всі звинувачення абсолютно безпідставні.

У разі порушення виконавцем умов договору споживач має право викликати його представника для складення та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види, якісні та кількісні показники порушень тощо. Представник виконавця зобов'язаний з'явитися на виклик споживача для підписання акта-претензії не пізніше терміну, визначеного договором (не пізніше ніж протягом двох робочих днів). Акт-претензія складається споживачем і представником виконавця й скріплюється їхніми підписами. Коли представник виконавця в погоджений умовами договору термін не прибув або необґрунтовано відмовився від підписання акта-претензії, такий документ вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі. Акт-претензія споживача подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.

Виконавець зобов'язаний розглядати у визначений законодавством термін претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі ненадання або надання їх у неповному обсязі чи із зниженням їхньої якості.

У разі перевищення нормативно встановлених термінів, за винятком настання форс-мажорних обставин, виконавець (виробник) несе відповідальність згідно із законом.

 

ІЗ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

 

У яких випадках можуть бути перерви з надання компослуг, і чи повинні про це попереджати заздалегідь?

 

Припинення надання комунальних послуг визначено ч.3 ст.16 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" і можливе за таких випадків:

1) через проведення ремонтних і профілактичних робіт виконавцем/виробником за графіком, погодженим з виконавчими органами місцевих рад або місцевими державними адміністраціями згідно з будівельними нормами і правилами, правилами технічної експлуатації та користування, положеннями про проведення поточного і капітального ремонтів, іншими нормативними документами;

2) під час міжопалювального періоду для систем опалення, рішення про початок та закінчення якого ухвалюється виконавчими органами відповідних місцевих рад або місцевими державними адміністраціями виходячи з кліматичних умов, згідно з будівельними нормани і правилами, правилами технічної експлуатації, іншими нормативними документами;

3) унаслідок ліквідації наслідків події, пов'язаної з обставинами непереборної сили. У випадках таких перерв виконавець/виробник зобов'язаний повідомити через засоби масової інформації про таку перерву споживача не пізніш ніж за 10 днів (за винятком перерви, що виникла внаслідок аварії або обставини непереборної сили). У повідомленні потрібно зазначити причину та строк перерви в наданні відповідних послуг.

 

Юрист БО «Твоє право» Андрій ВОВК
Категорія: Житлове право | Переглядів: 1185 | Додав: vovkandriy | Теги: житлове право, плата за обслуговування, ЖЕК | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Календар
«  Березень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту
отдых в Сходнице
Статистика

каталог сайтів

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

Реклама
З питань
розміщення реклами
звертайся
за тел. 063 61 21 545
Copyright "Твоє право" © 2017. При копіюванні матеріалу гіперпосилання на сайт pravnik.at.ua обов'язкове. Хостинг від uCoz